zaterdag 12 september 2009

Eerste Les

In 2D Vormgeving bij de eerste les moesten we hokjes maken van 5x 5 cm op een veld van 100x 70 cm. Daarna moesten we horizontale,verticale en halve rondjes daarin zetten. Als laatst moesten we, ze de helft inkleuren met zwart arcylisch verf.

Hieronder is mijn resultaat maar we hadden nog geen individuele feedback van Roel Achterberg gekregen.



Ik vond het leuk om te doen omdat in het begin wist je niet hoe het eruit zal zien dus wilde ik het snel afmaken om het resultaat te zien. Omdat er zoveel hokjes waren had ik te veel tijd erin gestopt. Maar het resultaat is de waarde. Ik vond het moeilijk om goed binnen de hokjes te verven :)

Persoonlijke Leerdoelen:
  • In de hokjes verven niet buiten
  • Beter mijn tijd inschatten zodat ik niet op het laatste minuut veel heb om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten