dinsdag 15 september 2009

Tweede Les

Bij de tweede les moesten we alweer op een veld van 100x70 cm tekenen. Dit keer moesten we horizontale en verticale lijntjes tekenen, als resultaat stond er verschillende hokjes van verschillende maten. Je moest zelfs bepalen wanneer je genoeg lijntjes op je veld had.

Resultaat: Ik had een paar hokjes wit gelaten maar Roel zei
dat vanuit de verre ziet het klaar maar van dichtbij niet dus heb ik de hokjes ingekleurd met een lichte grijs.

Resultaat 1 ( voordat ik de hokjes heb in gekleurd)


Resultaat 2( ingekleurd met licht grijs)

Ik vind het idee met mijn eigen gevoelens werken leuk om te doen, bij kunst kan je niet aan een student zeggen van dat is genoeg lijnen. Een student moet voor zichzelf voelen wanneer het genoeg is net zoals in het leven: 'Jij bepaald." Bij dit opdracht heb ik geen negatieve mening. Ik had mijn tijd iets beter verspreid.

Persoonlijke Leerdoelen:
  • In de hokjes verven niet buiten
  • Beter mijn tijd inschatten zodat ik niet op het laatste minuut veel heb om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten